Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
20.03.2021
Головний спеціаліст відділу матеріального обліку
5 500 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Москаль Наталя Вікторівна
Місто (регіон): Миколаїв
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра, вільне володіння державною мовою. Посадові обов'язки - ведення бухгалтерського обліку з основними засобами, іншими необоротними матеріальними активами, нематеріальними активами, запасами, капітальними інвестиціями, зносу (амортизації) необоротних активів; - забезпечення достовірності, повноти, своєчасності відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом активів, капіталом, зносом; - ведення бухгалтерських операцій з внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів, облік дебіторської, кредиторської заборгованості за внутрішніми розрахунками; - складання фінансової та бюджетної звітності в розрізі показників відділу матеріального обліку; - участь в інвентаризації, складання інвентаризаційних описів, відображення результатів по бухгалтерському обліку; - дотримання документообігу, обробки, оформлення, строків зберігання первинних бухгалтерських документів; - застосування сучасних електронних засобів та інформаційних технологій для ведення бухгалтерського обліку; Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстрокове призначення. Надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - премія. Термін подачі заявок: 2021-03-29.
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
менеджер комерційного відділу, Ре-Лінк, ТОВ, з/п За домовленістю 12.01.2024
Головний інженер, Корпорация Промстан, з/п 22500 грн. 14.09.2023
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту, Управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації, з/п За домовленістю 08.06.2023
Головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку територій, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 12.02.2022
Головний спеціаліст відділу будівництва, експлуатації будівель та господарського обслуговування, Ощадбанк, з/п За домовленістю 09.02.2022
Начальник фінансово-господарського відділу-головний бухгалтер, Нова державна служба України, з/п 6100 грн. 05.02.2022
Головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 21.01.2022
інспектор охорони регіонального відділу безпеки, охороник, Нова Пошта, з/п 9500 грн. 20.01.2022
Провідний спеціаліст відділу з ретроконверсії, Нова державна служба України, з/п 5100 грн. 19.01.2022
Головний спеціаліст, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 13.01.2022
Вакансії в регіоні: Миколаїв
Ринок працевлаштування в Миколаєві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Миколаєва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...