Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.04.2020
Головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу та контролю апарату Березанської районної державної адміністрації
8 450 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Панчишина Світлана Вікторівна
Місто (регіон): Миколаїв
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Наявність вищої освіти ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра Вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки Бере участь в аналізі якісного складу кадрів, доборі кадрів, призначенні на посади і звільненні з посад працівників, призначення і звільнення яких належить до компетенції голови райдержадміністрації та керівника апарату. Забезпечує реалізацію державної політики з питань управління персоналом та державної служби в апараті органу виконавчої влади. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури райдержадміністрації, штатного розпису апарату райдержадміністрації. Опрацьовує інструкції та методичні рекомендації щодо роботи з питань управління персоналом в райдержадміністрації. Забезпечує проведення перевірки щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати. Разом з іншими структурними підрозділами апарату райдержадміністрації здійснює контроль за дотриманням вимог Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», інших нормативних і правових актів з питань управління персоналом та державної служби. Проводить необхідну методичну та роз'яснювальну роботу, визначає поточну та перспективну роботу з питань управління персоналом, формує замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців разом з іншими підрозділами апарату, структурними підрозділами райдержадміністрації. Узагальнює, вивчає і аналізує пропозиції структурних підрозділів райдержадміністрації та формує список осіб, рекомендованих для направлення на навчання до Національної академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутів. Готує в установленому порядку матеріали про призначення на посади та звільнення з посад керівництва райдержадміністрації. Готує проєкти наказів керівника апарату з питань, що належать до компетенції відділу. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників. Обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює облік та контроль за встановленням надбавок за вислугу років та подання відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників апарату райдержадміністрації та структурних підрозділів. Готує проєкти розпоряджень голови райдержадміністрації, наказів керівника апарату, що стосуються кадрової роботи. В установленому порядку здійснює підготовку відповідних документів щодо присвоєння рангів державним службовцям, оформлення документів про прийняття Присяги, вносить про це записи до трудових книжок. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з питань управління персоналом, аналізує якісний склад державних службовців. В установленому порядку та в межах компетенції відділу готує документи щодо призначення пенсії працівникам райдержадміністрації. Здійснює облік військовозобов'язаних і призовників та бронювання військовозобов'язаних в апараті райдержадміністрації та структурних підрозділах, що не мають статусу юридичної особи публічного права. У межах наданих повноважень планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи державного службовця, періодичне переміщення його по службі в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації, що не є юридичними особами публічного права. Забезпечує разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Розробляє та реалізовує пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи. Бере участь у наданні методично-консультативної допомоги управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації з питань державної служби. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни. Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та «В» письмові повідомлення про результати конкурсу. Проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу. Забезпечує проведення спеціальної перевірки відомостей про осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави, призначення на які здійснюється головою райдержадміністрації та керівником апарату. Готує довідку про результати спеціальної перевірки відомостей щодо кандидатів. Обробляє персональні дані фізичних осіб, відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень. Засвідчує копії наказів, розпоряджень з питань управління персоналом, що створюються у відділі, а також копії інших документів ( копії дипломів, трудових книжок, сертифікатів, тощо). Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду тимчасово на період відпустки по догляду за дитиною дло 3 років Умови оплати праці Посадовий оклад -5300 грн., Надбавка за вислугу років Надбавка за ранг державного службовця Премії (у разі встановлення).
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
менеджер комерційного відділу, Ре-Лінк, ТОВ, з/п За домовленістю 12.01.2024
головний інженер, Корпорация Промстан, з/п 22500 грн. 14.09.2023
головний спеціаліст з питань цивільного захисту, Управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації, з/п За домовленістю 08.06.2023
головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку територій, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 12.02.2022
головний спеціаліст відділу будівництва, експлуатації будівель та господарського обслуговування, Ощадбанк, з/п За домовленістю 09.02.2022
менеджер по роботі з персоналом в компанію uklon, Bolt UA, з/п 11000 грн. 08.02.2022
начальник фінансово-господарського відділу-головний бухгалтер, Нова державна служба України, з/п 6100 грн. 05.02.2022
головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 21.01.2022
інспектор охорони регіонального відділу безпеки, охороник, Нова Пошта, з/п 9500 грн. 20.01.2022
провідний спеціаліст відділу з ретроконверсії, Нова державна служба України, з/п 5100 грн. 19.01.2022
Вакансії в регіоні: Миколаїв
Ринок працевлаштування в Миколаєві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Миколаєва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...