Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
18.03.2020
Провідний спеціаліст - юрисконсульт апарату Вітовської районної державної адміністрації
4 430 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Бабич Олена Миколаївна
Місто (регіон): Миколаїв
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Освіта - Вища - не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра юридичного спрямування Досвід роботи - Не потребує. Володіння державною мовою - Вільне володіння державною мовою. Володіння іноземною мовою - Не потребує. Вимоги до компетентності Необхідні ділові якості - 1. Аналітичні здібності. 2. Інноваційність та креативність. 3. Самоорганізація та орієнтація на розвиток. 4. Стратегічне мислення. 5. Вміння визначати пріоритети. Необхідні особистісні якості - 1. Ініціативність. 2. Емоційна стабільність. 3. Автономність. 4. Наступність. Уміння працювати з комп’ютером - Вміння працювати на комп’ютері на рівні досвідченого користувача. Навички роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office, працювати з офісною технікою: факс, сканер, ксерокс, принтер на рівні досвідченого користувача. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) - 1. Кодекс законів про працю України. 2. Земельний кодекс України. 3. Цивільний Кодекс України. 4. Цивільно-процесуальний Кодекс України. 5. Закон України “Про місцеві державні адміністрації”. 6. Закон України “Про доступ до публічної інформації”. 7. Закон України “Про звернення громадян”. 8. Закон України “Про оренду землі”. 9. Закон України “Про безоплатну правову допомогу”; 10. Типова інструкція з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55. Посадові обов'язки 1. Здійснює юридичне забезпечення діяльності районної державної адміністрації, проводить консультації з правових питань та правове навчання з працівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, здійснює методичне керівництво правовою роботою в районній державній адміністрації, в установах, що належить до сфери її управління, перевіряє стан правової роботи та подає пропозиції на розгляд голові районної державної адміністрації щодо її поліпшення, забезпечує усунення недоліків у правовому забезпеченні районної державної адміністрації, вживає заходів щодо впровадження новітніх форм і методів діяльності юридичної служби, виконання актів Міністерства юстиції України та його територіальних органів. 2. Організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у відповідній сфері, правильного застосування законодавства в районній державній адміністрації, у представленні її інтересів в судах, аналізує рішення виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, в межах делегованими органами виконавчої влади повноважень, проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах і порядку, визначених законодавством. 3. Розробляє та бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, наказів керівника апарату районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, сприяє своєчасному вжиттю заходів за поданнями прокуратури, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами судів, відповідними документами правоохоронних і контролюючих органів; здійснює аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності районною державною адміністрацією, готує правові висновки за фактами виявлення правопорушень та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків. 4. Перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, наказів керівника апарату районної державної адміністрації, погоджує (візує) їх за наявності віз заступника голови районної державної адміністрації, керівників заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату або осіб, що їх заміщують. У разі виявлення невідповідності проєкту розпорядження або наказу чи окремих їх положень актам законодавства надає зауваження до такого проєкту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями, а якщо недоліки проєкту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, провідний спеціаліст - юрисконсульт готує висновок. 5. Проводить юридичну експертизу проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації нормативно-правового характеру, за результатами якої готує висновки за формою, що затверджується Міністерством юстиції України, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів, гендерно-правову експертизу проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації нормативно-правового характеру, за результатами якої готує висновки за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення гендерно-правової експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.11.2018 № 997, антидискримінаційну експертизу розпоряджень голови районної державної адміністрації нормативно-правового характеру, за результатами якої готує висновки за формою згідно з додатком до Порядку органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 61 “Питання проведення антидискримінаційної експертизи та громадської антидискримінаційної експертизи проєктів нормативно-правових актів”,вносить пропозиції щодо подання розпоряджень голови районної державної адміністрації, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)для державної реєстрації. 6. Бере участь у роботі, пов’язаній з підготовкою і укладенням договорів (контрактів), у здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів районної державної адміністрації, а також погоджує (візує) проєкти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації, здійснює аналіз результатів господарської діяльності районної державної адміністрації, вивчає причини та умови виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов’язань, а також стан дебіторської і кредиторської заборгованості. 7. Організовує здійснення претензійної та позовної роботи, здійснює контроль за її проведенням. 8. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація, в тому числі ведення обліку запитів, доведення до виконавців, контроль за строками відпрацювання, готує юридичні висновки щодо можливості задоволення інформаційних запитів організовує надання громадянам безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією, забезпечує роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги. 9. Організовує надання громадянам безоплатної первинної правової допомоги районною державною адміністрацією, забезпечує роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги. 10. Здійснює прийом громадян відповідно до розпорядку роботи районної державної адміністрації. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Бестрокова Умови оплати праці Посадовий оклад на місяць, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - премія. Термін подачі заявок: 2020-04-01
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
головний спеціаліст з питань цивільного захисту, Управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації, з/п За домовленістю 08.06.2023
головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку територій, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 12.02.2022
головний спеціаліст відділу будівництва, експлуатації будівель та господарського обслуговування, Ощадбанк, з/п За домовленістю 09.02.2022
юрисконсульт з питань земельного права., ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія, з/п За домовленістю 22.01.2022
головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 21.01.2022
Провідний спеціаліст відділу з ретроконверсії, Нова державна служба України, з/п 5100 грн. 19.01.2022
головний спеціаліст, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 13.01.2022
Провідний спеціаліст, Нова державна служба України, з/п 5010 грн. 11.01.2022
головний спеціаліст відділення рекрутингу та комплектування, Нова державна служба України, з/п 7500 грн. 18.12.2021
Провідний спеціаліст відділення обліку мобілізаційної роботи, Нова державна служба України, з/п 7000 грн. 18.12.2021
Вакансії в регіоні: Миколаїв
Ринок працевлаштування в Миколаєві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Миколаєва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...