Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
21.09.2015
Экономист
4 000 грн.
Контактна особа: Сурина Виктория Николаевна
Місто (регіон): Казанка
Основна інформація:
Опыт работы
Професійний досвід. 26 квітня 2006р. Прийнята на посаду провідного економіста відділу корпоративних клієнтів в МОФ АКБ „Укрсоцбанк”.
Мої обов’язки: Обслуговувала юридичних осіб , а саме;
- протягом операційного дня надавала виписки по особовим рахункам, оформлені підписом та власним штампом;
- відповідала на листи та запити клієнтів, стосовно операцій по рахунках;
- перевіряла правильність оформлення платіжних доручень та чеків і проводила їх.
З 01.11.2006р. по 29.01.2007р. переведена на посаду провідного економіста бек-офіс бізнесів, виконувала функції що і в корпоративному відділі і додатково:
- списувала заборгованість за розрахунково-касове обслуговування;
- вносила дані по новим клієнтам в банківську програму.
З 01.11.2007 по 24.06.2010 працювала контролером Філії ВАТ КБ „Надра” Миколаївське регіональне управління.
Мої обов’язки:
- контроль за продажом продукту „Поточний рахунок для корпоративних клієнтів”.
- контроль за продажом продукту „Обмін і конвертація валюти”;
- контроль за продажом продукту „ Кредит споживчий під заставу” ;
- контроль за продажом продукту «Кредитні картки»;
- контроль за продажом продукту „ Відкриття рахунків особам малого бізнесу”;
- закриття операційного і післяопераційного дня каси;
- формування меморіальних документів дня;
- контроль за підшивкою касових документів дня;
- проведення касових документів;
- контроль за міжнародними грошовими переказами;
- контроль за процесом „ Цикл-виготовлення та розподіл ПК і ПН-конвертів”.
З 03.08.2010р. по 20.10.2014р. Працювала на посаді головного економіста ПАТ КБ «Фінансова ініціатива».
Мої обов’язки:
- консультування, відкриття, обслуговування (проведення платіжних доручень клієнтів, чеків, заяв на внесення готівкових коштів, тощо) закриття поточних рахунків фізичних та юридичних осіб;
- проведення платежів по системі « Клієнт-Банк»;
- проведення ідентифікації клієнта відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ- перевірка юридичних справ;
- ведення анкети фінансового моніторингу;
- виявлення операцій клієнта які мають ознаки таких, що підлягають фінансовому моніторингу;
- контроль за сплатою клієнтом комісій за розрахунково-касове обслуговування;
- підготовка та видача клієнтам довідок про відкриття ранків, залишки коштів;
- дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів;
- надання консультацій клієнтам по продуктам, що пропонує банк;
- формування документів відділення, та зведення бухгалтерських документів дня.
Профессиональные навыки
Контроль за продажу банківських продуктів.
Дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів.
Надання консультацій клієнтам по продуктам, що пропонує банк.
Формування документів відділення, та зведення бухгалтерських документів дня тощо.
Образование
2002-2007 МПІ (Миколаївський Політехнічний Інститут), факультет „Економічний”, спеціальність „Банківська справа”.
Дополнительное образование
Додаткова інформація:
Знання ПК: Word, Excel, банківські операційні системи.
Знання мов: Українська (відмінно), Російська (відмінно), Англійська (зі словарем).
Інтереси та захоплення. Читання книжок, ранкові пробіжки.
Особливі якості: Комунікабельність, логічний склад розуму, здатність до швидкої адаптації, відповідальність та вміння працювати в команді, інтелігентність.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Помощник руководителя, экономист, аналитик, аудитор, куратор проектов, Евгения Викторовна, з/п 9000 грн. 23.01.2020
Бухгалтер, помощник главного бухгалтера, экономист, Сергеевна Валерия, з/п 9000 грн. 06.12.2019
Логист, ревизор, экономист, 10000грн, Антонов Василий Валерьевич, з/п 10000 грн 02.11.2019
Адміністратор, кассир, экономист, Друзь Наталья, з/п 10000 грн. 28.10.2019
Администратор экономист оператор 1с, Фарина Лариса Васильевна, з/п 3000 грн. 06.05.2016
Экономист, Онопрієнко Марія Сергіївна, з/п 2500 грн. 16.10.2015
Экономист со знанием английского языка, Куценко Владислав Павлович, з/п 5 500 грн. 07.08.2015
Бухгалтер экономист деловод, Фарина Лариса Васильевна, з/п 3000 грн. 15.06.2015
Менеджер со знанием английского языка, экономист, Куценко Владислав Павлович, з/п 6500 грн. 01.12.2014
Бухгалтер-экономист, Кравец Мария Ивановна, з/п 24000 грн. 16.10.2014
Резюме в регіоні: Казанка
Ринок працевлаштування в Миколаєві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Миколаєва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...