Шукаєшь роботу? Бережися власного акаунту!
Розповсюджена думка про важливість під час пошуків роботи, лише гарно складеного резюме та наявності необхідного досвіду, насправді, відповідає лише частині умов, необхідних для вдалого працевлаштування.
Будь-який серйозний роботодавець, перед тим, як запропонувати гідну заробітну платню, зазвичай максимально перевіряє кандидатів, використовуючи для цього різні пособи. В залежності від того, наскільки важлива посада передбачена згодою на співпрацю з шукачем, залежатиме й те, наскільки «глибоко копати» буде представник роботодавця. Не секрет, що у глобальних корпораціях, передбачено окремі служби, які займаються доскональною перевіркою кандидатів на роботу.
Навіть, якщо ви не претендуєте на такі серйозні посади, будь-який допитливий рекрутер чи представник роботодавця, може знайти доволі цікаву інформацію про вас, без будь-яких спеціальних засобів. Він зробить це за допомогою соціальних мереж й, не факт, що все, що він зможе побачити там, стане для вас «у нагоді» на найближчій співбесіді.
Так чи інакше, але наші з вами акаунти у соціальних мережах давно стали проекцією нашої натури. Саме там ми підсвідомо чи свідомо, але відображаєм власне ставлення до певних аспектів життя, оточення, соціуму, політичні та релігійні погляди, рівень моральності, тощо.
Навіть, наші друзі та «фолловери», можуть чимало розповісти про нас зацікавленій у такому пошуку людині. Завдяки сучасним соціальним мережам, наразі зовсім не потрібно ставати професіоналом людської психології, для легкого «читання» інформації про цікаву людину з її сторінок у соцмережах.
Якщо, ви зараз дійшли до геніального висновку про доцільність відсутності власного профілю у соціальних мережах, це також є великою помилкою. За даними опитувань, сучасне суспільство не розуміє такого ігнорування трендом, тож відсутність людини в «онлайн» просторі, натякає на певну скритність особистості, не додаючи балів на її користь.
Це все означає, що треба не лише уважно ставитися до того контенту, що ми розповсюджуємо за допомогою власних сторінок в соціальних мережах, а спеціально готуватися напередодні надання заявки в якості претендента на ту чи іншу посаду в крупних компаніях.
Функція «закритого» профілю, яку пропонує майже кожна соціальна мережа сьогодення, також не вберігає від сканування необхідної інформації про кандидата на посаду. Звичайно, це все робиться без «зламування» профілю чи інших, будь-яких явних кримінальних порушень, й людина може не здогадуватися про таке «проникнення».
Є сенс при цьому, для зберігання певної інформації, та фото файлів, використовувати різні «хмари». Чимало з таких сервісів дозволяють й спілкування з друзями, й обмін фотографіями, що може розвантажити ваші соціальні акаунти від зайвої для інших інформації про вас.
Якщо ваш профіль відкритий та нібито, немає нічого такого, редагування все таки є сенс провести. Починати краще за все, з перевірки вашої «стрічки» та збережених постів на наявність регулярного негативного контенту.
Не лише радикальні висловлювання та непристойні пости можуть зганьбити вашу репутацію. Часто зустрічаючи на ваших сторінках сумний та негативний, певною мірою «плаксивий» контент, роботодавець може сприймати вас, як особистість, яка здатна до проявів депресивного стану. Звичайно, з таким кандидатом вряд чи стануть налагоджувати співпрацю.
Тож, «ре-пости» й «пости», які мають чи натякають на нетолерантність думок та вашого позитивного ставлення до таких висловлювань, непристойні коментарі, та все інше, що може стати причинами образи для певних соціальних, етнічних чи релігійних груп, треба негайно видалити.
Якщо є бажання та потреба виділятися завдяки профілю в соціальних мережах, краще зробити це із певною користю для майбутнього вдалого працевлаштування.
Такі собі пости-історії, що містять реальні етапи вашого життя, становлення, як особистості чи професіонала, або «базуються» на пережитому вами досвіді, стануть гарною картинкою вашого характеру, проявлять вас у якості творчої натури, залишаючись при цьому, гідним та незвичайним контентом профілю, який приваблює увагу.
Це працює набагато краще, аніж «респостінг» філософських висловлювань чужих людей, які часто мають двомісний або аморальний підтекст.
Неможна забувати й про гідну комунікацію зі своїм онлайн-оточенням. Те як ви коментуєте, наскільки часто та на що реагуєте, також може стати інформацією-частиною пазлу, який складає рекрутер.
Увага до ваших співрозмовників та чемність у висловлюваннях, особисто під час доведення власної думки, яка відрізняється від думки опонента, розкаже про вас набагато краще, аніж ви самі на співбесіді.
Навіть, такий аспект, як певний напрямок всієї вашої «теми» профілю, може стати дуже важливим показником того, яка ви особа.
Починаючи від «спокійних шпалер» та нейтрального позитивного фото, та закінчуючи тим, про що та як ви будете писати у власних новинах профілю, все має бути спрямоване на підкреслення вашої професійної відповідності та наявності «потрібного характеру». Звичайно, це зовсім не означає, що писати треба лише «сухі» пости, перевантажені профільною тематикою. Краще, нехай це буде професійний коментар у вигляді власної думки, як фахівця на події, що стали гучними та знаходяться у вашому професійному напрямку. Чи щось на кшталт такої «тонкої» присутності, м’яких натяків на власні можливості та досвід.
До речі, правильна комунікація з «френдами» допоможе в отриманні чималої кількості позитивних відгуків, коментарів та «лайків». Це все створює певну картину позитивного сприйняття ваших думок, в будь-яких очах, в тому числі, й в очах рекрутерів, також.
Ну, а якщо, ви маєте відповідний рівень професійної обізнаності, то незайвим стане й ведення регулярних дайджестів, що будуть містити ваші власні аналізи профільних вам ситуацій та ваші професійні думки щодо них.
Убудь-якому разі, ретельна перевірка власних акаунтів в соціальних мережах стане не зайвою. Часто, те як ми дивилися на речі в минулому, з часом змінюється. Тож, завжди гарно оновити візитівку власної натури, у тому числі й для того, щоб раптово не нашкодити себе таким «привітом з минулого».
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...