Як українцям купити найдешевші авіаквитки: 7 способів

Спосіб №1: довгострокове планування і тимчасові люфти

За словами директор Friendly Avia Support Олександра Ланецького, той, хто має можливість планувати подорож заздалегідь - за півроку, наприклад, може купити квитки порівняно дешево.

«Це найвідоміше правило - якщо ви можете спланувати свою подорож на півроку вперед, то у вас набагато більше шансів купити квитки в півтора, а то і в два рази дешевше, ніж їли летіти, скажімо, завтра вранці», - пояснює експерт.

При цьому, важливо враховувати наступний нюанс - дешевше буде в тому випадку, якщо у пасажира немає прив'язки до конкретної дати, а є тимчасовою «зазор»: на кілька днів вперед, або на кілька днів назад. В цьому випадку, ціна також може бути істотно нижче, ніж на потрібний людині, конкретний день.

Спосіб №2: акції - для простих смертних і не тільки

Акції, за словами Ланецького, бувають у всіх авіакомпаній. Найчастіше вони до чогось приурочені. Наприклад, в Україні в цьому році авіакомпаній «викидали» на ринок дешеві - чи не по $ 20-50, квитки на честь безвіза з ЄС.

Також були акції, на цей раз - промо, у авіакомпанії Ryanair. Квитків таких, як правило трохи, і стежити за їх появою можна, або займаючись регулярним моніторингом самих сайтів авіакомпаній, або ж підписавшись на сторінку авіакомпанії в соціальних мережах.

Часто авіакомпанії роблять і закриті акції - на якийсь рейс близько 50-100 квитків для конкретного продавця. Зазвичай в якості останнього виступає будь-яка електронна система, яка тільки починає працювати на ринку.

Спосіб №3: замість кас і турагенств - агрегатори

Якщо у пасажира є конкретна дата подорожі, то самий неправильний спосіб заощадити на квитку - йти в каси аеропорту або ж у турагентства. Квиток у них буде коштувати дорожче за все. Так, в Америці через каси продається більше 30% всіх квитків. В Україні - близько 50%. Але це найдорожчий спосіб. Ним користуються переважно бізнесмени та ті, хто економити не звик.

Для «бюджетних» пасажирів найкращим варіантом є так звані сайти-агрегатори, такі як Momondo, Fly4free, Skyscanner тощо. Вони відстежують інформацію більш глобально, включаючи і системи бронювання авіакомпаній, їх акції. Використовуючи ці сайти, а також маючи часовий люфт в кілька днів, квиток куди-небудь в Європу можна придбати не дорожче $ 100.

При цьому важливо також вказувати не конкретно аеропорт прильоту, а в цілому регіон, куди необхідно дістатися пасажиру. Тоді агрегатор підшукає і аеропорти в околицях, в радіусі, наприклад, ще 50-100 км. І ціна може бути значно нижче.

Спосіб №4: скористатися помилкою авіакомпанії

У третині випадків дешеві авіаквитків, за словами Ланецького, «розпродає» система авіакомпанії. Відбувається банальна комп'ютерний збій в системі бронювання.

«Так, це помилка програмування, але такі випадки - непоодинокі. Бувало, що пасажири за $ 1 летіли, з, скажімо, Лондона до Сіднея. І авіакомпанія за фактом нічого не могла зробити. Те, що у неї стався збій і комп'ютер видав такий результат - виключно проблема перевізника », - розповідає Ланецкий.

У разі таких помилок ціна квитка виявляється в рази нижче собівартості.

«Схожий випадок був у МАУ цієї зими, коли вони продали близько 1000 квитків із Європи в Дубай з пересадкою в Києві за $ 20», - повідомив експерт.

Дізнатися про таких вигідних «помилки», можна, знову-таки, регулярно моніторячи сайти- агрегатори.

Спосіб №5: транзитні пристрасті

Якщо пасажиру необхідно потрапити з, Києва, скажімо в Париж, дешевшим варіантом ніж прямий рейс тієї ж МАУ, буде рейс з пересадкою. В цьому випадку можна купити два квитки - Київ-Будапешт і Будапешт-Париж у лоукостера WizzAir.

Правда, тут існує певний ризик - оскільки пасажир отримує два окремих квитка, йому потрібно і двічі проходити митницю та інші «прикордонні принади». Крім того, якщо рейс з Києва запізниться, то на літаку, наступному з Будапешта в Париж, що спізнюються пасажирів ніхто чекати не буде.

Існує ще один варіант дешевого квитка, наприклад, в той же Париж, який авіакомпанії не люблять найбільше - так званий наскрізний.

Квиток на маршрут, скажімо, Київ-Париж-Лондон стоїть на 20-30% дешевше, ніж квиток Київ-Париж. Пасажиру потрібно просто «недолететь», вийшовши в аеропорту «Шарль Де Голль». Зворотно можна летіти таким же способом: купивши квиток на рейс, скажімо, Париж Київ-Рига. Єдиний мінус наскрізного квитка - летіти доведеться нічого, або ж з ручною поклажею. Інакше багаж пасажира відправиться прямо туди, де у рейсу кінцевий пункт призначення.

«Ясна річ, що на таких хитрих пасажирів авіакомпанії дивиться косо, але людина, тим не менше, нічого при цьому не порушує», - каже Ланецкий.


Спосіб №6: не використовувати для бронювання дорогі гаджети

Ця хитрість відома небагатьом, але вона, безумовно, спрацьовує: якщо система сайту авіакомпанії «розуміє», що потенційний пасажир входить в систему бронювання, скажімо з MacBook, iMac або iPhone, йому будуть запропоновані більш дорогі квитки, ніж того, хто зайде з ноутбука , комп'ютера або телефону простіше.


При цьому, перед тим, як заходити в систему бронювання, важливо чистити кеш - історію браузера.

«Особливо часто це спрацьовує, коли ви заходите нема на сайт-агрегатор, а безпосередньо на сайт авіакомпанії», - каже Ланецкий.

Спосіб №7: дешеві дні та години

Існують навіть певні дні, коли квитки бувають і більш дорогими, і більш дешевими. Наприклад, якщо пасажир купує квитки «туди і назад» на один і той же день тижня, незалежно від того, скільки триватиме його подорож. Крім того, квитки, як правило, стоять на порядок дорожче в понеділок з ранку і в п'ятницю ввечері.

«На цей час припадає найвищий потік відрядження. Вранці в понеділок вони вилітають по своїх робочих справах, а в п'ятницю ввечері повертаються. З огляду на, що у такої категорії пасажирів вибору немає, авіакомпанії цим активно користуються », - розповів глава Friendly Avia Support.

І додав, що в цьому випадку звичайним пасажирам найдешевше буде купувати квитки або ж на вихідних, або в середині тижня.

Треба також враховувати, що авіакомпанії пильно стежать за графіком масових культурних або спортивних заходів світового рівня, адже вони забезпечують величезний потік туристів.

Наприклад, якщо мова йде про знаковому футбольному матчі або ж концерті суперзірки. Тому на такі дати квитки можуть коштувати і на 50% дорожче звичайного. Навіть якщо купувати їх за півроку. Але якщо в ці ж локації вилетіти на один-два тижні раніше / пізніше, то квитки будуть значно дешевше.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад