П’ять простих способів заохочення співробітників

Добре розпочинати рік з приємних новин. Вважаємо, у будь-якій компанії
знайдуться співробітники, які відмінно проявили себе в минулому році. І
якщо на бонуси та подарунки у компанії не вистачило грошей, можливо,
варто заохотити їх одним з п'яти способів – недорого, але душевно.
Але, на жаль, багато ейчарів, та й керівників не поспішають заохочувати
співробітників, які добре працювали. Чомусь вважається нормою придумати
та реалізувати покарання для недбайливого співробітника, а на похвалу
працьовитого колеги часу, як правило, не вистачає.
Лист підтримки або телефонний дзвінок. Це найпростіший спосіб, який не
вимагає великого літературного таланту. Адже якщо від щирого серця
співробітнику написати слова підтримки та схвалення його роботи – для
багатьох такий лист стане приємним сюрпризом. Звичайно, приємно слухати
похвалу з вуст керівника в оточенні колег, але не всі співробітники можуть
зайти в кабінет керівника без прискореного серцебиття. Так, у багатьох
працівників робоче місце керівника асоціюється з фразою «йти на килим» і
негативними спогадами. Важливо тільки не копіювати чужі листи та не
робити їх «позитивно-формально- безликими».
Просто допоможіть. І в кінці, і на початку року бувають ситуації, коли
члени вашої команди «видихнулися», навіть якщо не визнають цього. В
цьому випадку краще всього просто підставити плече – запропонувати
допомогу, особливо якщо працює команда. Найкраща стратегія – теж стати
членом команди, а не керівником – просто запитайте, чим ви можете
допомогти, і зробіть те, про що вас попросять. Повірте, це дорогого коштує.
Головне – не робити запропоновану вам роботу абияк або з незадоволеним
обличчям. Краще тоді допомогу не пропонувати.
Розвивайте співробітників. Зараз багато компаній анонсують можливості
розвитку своїх співробітників. Деякі навіть готові під задумки найамбітніших
відкривати нові напрямки в бізнесі або підрозділи (команди). Звісно, перед
реалізацією ідеї потрібно все прорахувати, а «винуватцям» – захистити
бізнес-план за своєю ідеєю і зрозуміти свою відповідальність за проект у
цілому. Чого робити не слід – «рубати» більшість ідей з формулюванням «ми
не потягнемо» або згортати реалізацію ідеї на півдорозі, хоча нічого не
передвіщає провалу (наприклад, стратегія компанії змінилася).
Розповідайте про досягнення співробітників. Звичайно, похвалити
співробітника при всіх або поштою – відмінна ідея. А якщо у вас декілька
поверхів в офісі або навіть офісів? Тоді й популярність повинна бути
поширена всюди – про кращих людей компанії повинні знати всі
співробітники. Дуже добре, якщо у вас є дошка пошани або відзнака
«Кращому менеджеру». Відомі кейси про «крісло лідера» у відділі продажів.
І з останнього – компанія на своїй сторінці в соцмережах з гордістю пише
про своїх кращих фахівців. Головне – не писати про всіх однаково і не
заохочувати, скажімо, тільки продавців, операторів тощо.
Впровадити систему оповіщення по компанії про великі досягнення.
Можна вивішувати прапор біля офісу, якщо виконаний план продажів, бити в
гонг, якщо прийшла оплата від великого клієнта – варіантів безліч. Важливо
тільки, щоб розроблений ритуал не позбавляв робочого настрою офіс на
півдня і не лякав клієнтів, які можуть стати глядачами та спостерігачами.
Звісно, такі емоційні способи заохочення співробітників швидше та
ефективніше впроваджуються у невеликих компаніях, де все «на виду». У
великих компаніях з формалізованими взаємовідносинами складніше писати
всім листи або дути у вувузели у величезному опен-спейсі.
Проте, навіть у великих компаніях співробітники охоче приймають моральну
підтримку та цінують чуйність і розуміння керівництва. Якщо похвала
доречна та щира, тоді й відносини в компанії, і загальний клімат, і
продуктивність у кінцевому результаті будуть набагато кращими.
http://hrliga.com/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад