Види резюме для різних професій

На чому потрібно концентрувати увагу в резюме продажникам і керівникам, творчим і технічним фахівцям, робітникам і секретарям, HR-ам і юристам розповідає HR-експерт Михайло Притула.

Резюме - це валюта, номінал якої можна змінювати за допомогою слів. Михайло Притула, HR Business Partner Wargaming.net, впевнений, що смачні, правильно підібрані слова для взятої окремо професії додають вартості резюме:

«Універсальних резюме не існує. Так, відсотків на 70 резюме схожі і універсальні. Але решта 30% резюме специфічні для певних професій».

Михайло Притула працює в сфері HR вже більше 10 років і на одній з лекцій освітньої платформи Laba, на якій побував Work.ua, поділився досвідом, на чому потрібно концентрувати увагу представникам найпоширеніших сфер діяльності.

Продажники

Людям, які так чи інакше пов'язані з продажами, потрібно в резюме показувати якраз показники з продажу та їх динаміку:

• обсяги продажів - наприклад, продавали на 1 млн грн на рік;

• ширина продажів - кількість клієнтів, покриття;

• приріст продажів за період (квартал, рік).

З резюме продажника рекрутер повинен побачити, наскільки кандидат може генерувати гроші.

Технічні фахівці

Чим більше фахівець знає платформ, мов програмування, технологій, баз даних і так далі, тим більше буде цікавим рекрутеру, який, найімовірніше, в цих технологіях не розбирається. Але писати все ж краще релевантні знання, тому що після рекрутера все ж резюме розгляне людина обізнана, і знання Word, Outlook, Excel для програміста не надихнув роботодавця.

Маркетологи

Маркетологи і фахівці з реклами повинні в резюме показувати гроші і проекти. Проекти, в ідеалі, повинні бути в повному циклі: від дослідження ринку, розробки, втілення до отримання хорошого результату для компанії. Якщо ви, приміром, виводили новий товар на ринок, організовували масштабні захід, то ваше резюме точно зросте в ціні.

Бухгалтери, фінансисти

Бухгалтери, фінансисти, економісти повинні показати в резюме, що роботу свою роблять точно і без помилок. З досвіду Михайла - вдало спрацьовує рядок в резюме про успішне проходження перевірок та аудитів, отримані сертифікати - це пряме підтвердження бездоганності і точності в роботі.

Юристи

У юристів в резюме рекрутери хочуть бачити також точність: кількість виграних судів, відсоток претензій за договорами. Якщо ви вмієте скласти договір, за яким у компанії нічого не можна відсудити, а сама компанія відсудити завжди зможе, також вкажіть цю навичку.

Дизайнери

Дизайнерам потрібно показувати творчу складову. Можна прямо в резюме, зробивши його креативно, але прикріплене портфоліо все ж обов'язково. Тільки воно має бути легкодоступне, щоб його можна було або завантажити в один клік, або перейти по посиланню і подивитися роботи в портфоліо.

Робітничі професії

Робітничим спеціальностям, якщо ви шукаєте роботу за допомогою резюме, важливо показати свою надійність і професіоналізм: як довго працюєте в професії, як довго на конкретному місці і наскільки професійно вмієте виконувати свою роботу.

Секретарі, офіс-менеджери, асистенти

Від секретарів і помічників роботодавці чекають універсальності: щоб був і жнець, і швець, і на дуді грець. Такі фахівці повинні знати і вміти робити все по офісу, організовувати відрядження, замовляти статуетки і золотий батон роздобувати.

ЗМІ, медіа

Середа засобів масової інформації така, що практично у всіх фахівців цінують унікальність - чим неформальним і унікальніше виглядає і є людина, тим більше становить інтерес для організації. Тому в резюме таким фахівцям можна не соромитися вказувати свої неординарні хобі і погляди на життя.

Топ-менеджери, керівники

Для керівників важливо показувати масштаб роботи, чисельність підлеглих, кількість підшефних філій, обсяги виручки бізнесу. Якщо мова йде про маловідомі компаніях, які не на слуху у широкої аудиторії, рекрутеру важко оцінити обсяг роботи без подробиць. Надайте йому їх.

HR-менеджери

Керівник чекає від HR-ів, що вони розбираються в бізнесі і бізнес-процесах і будуватимуть роботу з персоналом в компанії так, щоб тільки сприяти розвитку: як людей в рамках організації, так і компанії в цілому.

Операційна діяльність

Операційні посади вимагають від кандидатів вміння виявляти слабкі місця, вносити поліпшення та оптимізацію у все, у що можна і доцільно. Операційні директора і керуючі повинні в резюме показати що, як і на скільки вдалося поліпшити.


http://www.work.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад