Хто завжди знайде роботу
Мартін Соррелл - президент міжнаціонального комунікаційного холдингу, заснованого ним самим у Великобританії в 1985 році. За 30 років роботи Мартіну довелося найняти тисячі людей, що претендували на різні посади, від фінансового директора до дизайнера. Всі вони були впевнені, що заслуговують на цікаву, складну і дуже творчу роботу.
З роками Соррелл виділив для себе сім якостей, якими повинен володіти кожен співробітник, якщо він хоче отримати роботу своєї мрії.
1. Амбідекстрія
Люди-амбідекстри мають однаково розвинені півкулі мозку. Це не тільки допомагає їм користуватися обома руками однаково добре, але і швидше орієнтуватися в ситуаціях, блискавично приймаючи рішення. Амбідекстрія буває генетичною чи набутою.
Звичайно, тут мова йде не про генетичні особливості (генетичних амбідекстрів лише близько 1%), а про вироблену звичку мислити критично, про незамутнені судження, потужну творчу фантазію і розвинену інтуїцію. На думку Мартіна Соррелл, ці якості нітрохи не менш важливі в роботі, ніж фінансова грамотність, вміння працювати з інформаційними базами і уважність.
Крім того, люди-амбідекстри будуть успішні в будь-якій галузі, будь то розробка програмного забезпечення, маркетинг або фінанси. Амбідекстром людина може стати до 50 років. Для цього потрібно регулярно робити вправи (які можна знайти в інтернеті), намагатися урізноманітнити своє життя і регулярно завантажувати себе новими знаннями.
2. Здатність сперечатися і аргументувати
У вищих навчальних закладах Європи та США студентів з найперших днів привчають вести суперечки і наводити аргументи на користь своєї точки зору. Надалі це вміння допомагає людині уникати помилок, розробляти ідеї в процесі спільної роботи і доводити свої думки до досконалості. У кожному разі, ідея, відточена в суперечці, завжди плідніше, ніж висловлена в діалозі, де всі один з одним згодні. Тим не менш, багато хто вважає основою кар'єрного зростання повну згоду з начальником. На жаль, таке нерідко буває.
Але Мартін Соррелл вважає, що якщо начальник оточений підлабузниками, які не здатні вказати йому на помилку, то ні до чого хорошого це не приведе. Якість рішень постраждає, а начальник не зможе вчитися у готових на все підлеглих.
Ідеальний працівник, на думку експерта, знає, коли вчасно висловити незгоду і грамотно викласти свої аргументи, навіть якщо його не хочуть по початку слухати.
3. Знання ситуації в галузі в міжнародному масштабі
Цей пункт складається з двох частин: мови і обізнаності. Як говорить Мартін Соррелл, у багатьох випадках знання іноземних мов - ключовий момент в тому, брати людину на роботу, чи ні. Для успішного просування кар'єрними сходами потрібна друга мова, а, ще краще - дві.
Але мова - це половина справи. Друга половина - кругозір. Кандидат повинен володіти широким кругозором і природною цікавістю. Сьогодні, коли ідея розлітається світом за хвилини, недозволено обмежувати себе інтересами всередині однієї країни. Кращі кандидати завжди в курсі нових тенденцій і того, що відбувається в світі і в галузі. Адже галузь теж змінюється швидко, і відстати на місяць через те, що просто не відстежив вчасно - критична помилка.
4. Швидка адаптація до нового
Як каже експерт, у тих, хто відповідає попереднім трьом вимогам, з цим не буде проблем. Природна допитливість штовхає людей на пошуки нового, і не важливо, де це нове знаходиться, в сусідньому кварталі або в іншій країні. Допитливі люди не тільки не бояться - вони буквально притягуються до нових тенденцій, технологій та ідей.
Це не означає, що вони миттєво скидають з пароплава сучасності все застаріле. Просто вони вічно голодні і вічно в пошуку кращого. Вони ніколи не перестануть вчитися і вдосконалювати свою галузь, і цим вони будуть рухати себе і свій бізнес вперед.
5. Швидке прийняття рішень
Потрібно відставити старі приказки про "переспати із цією думкою" і все таке інше. На думку Соррелл, рішення має прийматися якнайшвидше. Навіть якщо прийняте рішення буде неідеальним, таке рішення краще, ніж ідеальне, але через три дні. Через три дні воно може вже й не знадобитися. Світ фантастично прискорився. Поки ви промальовуєте деталі своєї стратегії, інші справу роблять і досягають успіху.
6. Впевненість і відсутність метань
Мова не про страх перед невірним рішенням, який всі ми іноді відчуваємо, а про людей, які не вірні своїй справі. Як розповідає Соррелл, є такий тип працівників: заради більш вигідної пропозиції або посади вони готові кинути свої напрацювання на старій роботі і відлетіти до "нових можливостей". У них немає певної мети. Вони не хочуть приймати на себе якісь зобов'язання, пов'язані з компанією. Такі "пташкиі" з боку можуть здаватися успішними і яскравими особистостями, але в сухому залишку не залишають після себе нічого вартого.
7. Прагнення до перемоги
Остання, але від цього не менш необхідна якість - бажання перемагати. Як говорить Соррелл, він досі досі переживає, якщо його компанія програла угоду або хтось важливий її залишає. Це означає, що йому не все одно навіть після тридцяти років наполегливої праці.
Експерт цитує фразу легендарного менеджера "Ліверпуля" і футбольного тренера Білла Шенклі. Він якось сказав: "Деякі думають, що футбол - це справа життя і смерті; я абсолютно розчарований їхньою позицією. Готовий запевнити вас в тому, що футбол набагато, набагато важливіше". Кожен роботодавець хоче бачити таку ж небайдужість у своїх співробітниках.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...