"Лайки", репости та коменти як спосіб знайти роботу

Соціальні мережі давно вже перестали бути майданчиками виключно для спілкування. З їх допомогою організовують заходи, продають товари та послуги, просувають бізнес і... знаходять роботу. Використовуйте соціальні мережі як канал пошуку роботи. Шанси зустріти свого ідеального роботодавця у Фейсбуці або Вконтакте досить високі.

Найпростіше - написати в своєму обліковому записі «Я шукаю роботу». Створіть пост і опишіть у ньому, роботу в якій сфері ви шукаєте, що можете запропонувати роботодавцю, чого очікуєте від нього. Попросіть друзів зробити перепост повідомлення, поставити «лайк». Чим більше людей дізнається про те, що ви в пошуках вакансії, тим краще. Головне - дати орієнтири для пошуку, щоб на вас не посипалися пропозиції, дуже далекі від ваших побажань.

Пошукайте, які є групи для пошуку роботи в вашому регіоні в соціальних мережах. Такі групи створюють, по-перше, агентства з працевлаштування, по-друге - сайти, присвячені питанням пошуку роботи. Там цілеспрямовано розміщується інформація про вакансії, а ви можете розповісти про те, що шукаєте роботу. Чим більше груп ви знайдете, чим більше буде кількість майданчиків, на яких ви розмістите відомості про себе, тим вище шанси знайти роботу.

Майданчики в мережах також створюють компанії-роботодавці, і в них можна знайти оголошення про вакансії. Приділіть час пошуку та складіть список компаній, в яких вам хотілося б працевлаштуватися. Пошукайте ці компанії в мережах. Підпишіться на відповідні групи і моніторте їх вміст на предмет відомостей про вакансії.

Можливо, в групі компанії, яка є вашим потенційним роботодавцем, спілкуються її представники. Можна спробувати зв'язатися з ними та запропонувати себе як фахівця. Не виключено, що серед людей, що прокоментували пост, є ваш майбутній керівник. Можна регулярно залишати змістовні коментарі в корпоративних групах, якщо там є обговорення на професійні теми. Чим частіше ваше ім'я буде потрапляти на очі потенційним роботодавцям, тим краще.

Знайдіть професійні спільноти, відповідні вашому профілю. Візьміть участь в обговореннях, прийміть участь у створенні контенту групи. Спишіться з іншими учасниками груп, зав'яжіть знайомства, поспілкуйтеся. Це PR-діяльність, і вона виключно важлива для формування вашого професійного іміджу і, як результат - для успішних пошуків роботи.

Перш ніж проводити PR-заходи через мережі, переконайтеся, що ваш акаунт рекомендує вас з кращого боку: на аватарці стоїть серйозна малюнок, в обліковому записі немає провокаційних жартів, фотографій, призначених суто для близьких друзів, ненормативної лексики. Якщо думка про приведення аккаунта у відповідність із цензурою вас дратує, заведіть для пошуку роботи окремий, суто діловий акаунт, що працює на вашу професійну репутацію.

http://trud.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад