"Лайки", репости та коменти як спосіб знайти роботу
Соціальні мережі давно вже перестали бути майданчиками виключно для спілкування. З їх допомогою організовують заходи, продають товари та послуги, просувають бізнес і... знаходять роботу. Використовуйте соціальні мережі як канал пошуку роботи. Шанси зустріти свого ідеального роботодавця у Фейсбуці або Вконтакте досить високі.
Найпростіше - написати в своєму обліковому записі «Я шукаю роботу». Створіть пост і опишіть у ньому, роботу в якій сфері ви шукаєте, що можете запропонувати роботодавцю, чого очікуєте від нього. Попросіть друзів зробити перепост повідомлення, поставити «лайк». Чим більше людей дізнається про те, що ви в пошуках вакансії, тим краще. Головне - дати орієнтири для пошуку, щоб на вас не посипалися пропозиції, дуже далекі від ваших побажань.
Пошукайте, які є групи для пошуку роботи в вашому регіоні в соціальних мережах. Такі групи створюють, по-перше, агентства з працевлаштування, по-друге - сайти, присвячені питанням пошуку роботи. Там цілеспрямовано розміщується інформація про вакансії, а ви можете розповісти про те, що шукаєте роботу. Чим більше груп ви знайдете, чим більше буде кількість майданчиків, на яких ви розмістите відомості про себе, тим вище шанси знайти роботу.
Майданчики в мережах також створюють компанії-роботодавці, і в них можна знайти оголошення про вакансії. Приділіть час пошуку та складіть список компаній, в яких вам хотілося б працевлаштуватися. Пошукайте ці компанії в мережах. Підпишіться на відповідні групи і моніторте їх вміст на предмет відомостей про вакансії.
Можливо, в групі компанії, яка є вашим потенційним роботодавцем, спілкуються її представники. Можна спробувати зв'язатися з ними та запропонувати себе як фахівця. Не виключено, що серед людей, що прокоментували пост, є ваш майбутній керівник. Можна регулярно залишати змістовні коментарі в корпоративних групах, якщо там є обговорення на професійні теми. Чим частіше ваше ім'я буде потрапляти на очі потенційним роботодавцям, тим краще.
Знайдіть професійні спільноти, відповідні вашому профілю. Візьміть участь в обговореннях, прийміть участь у створенні контенту групи. Спишіться з іншими учасниками груп, зав'яжіть знайомства, поспілкуйтеся. Це PR-діяльність, і вона виключно важлива для формування вашого професійного іміджу і, як результат - для успішних пошуків роботи.
Перш ніж проводити PR-заходи через мережі, переконайтеся, що ваш акаунт рекомендує вас з кращого боку: на аватарці стоїть серйозна малюнок, в обліковому записі немає провокаційних жартів, фотографій, призначених суто для близьких друзів, ненормативної лексики. Якщо думка про приведення аккаунта у відповідність із цензурою вас дратує, заведіть для пошуку роботи окремий, суто діловий акаунт, що працює на вашу професійну репутацію.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5535
4581
38
2
42
1
40
0
35
1
38
1
35
2
34
1
92
13
33
4
36
0
35
0
34
2
36
4
48
2
43
6
74
37
41
5
81
18
38
1
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Миколаєві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12667 грн.
Hitjob.mk.ua
- 9005 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...