5 професій, за представниками яких потрібне око та око

Західна мода на стеження за співробітниками за допомогою GPS дісталася і нас. Всупереч стереотипам, до офісних фахівців ця тенденція не має жодного відношення.

Данило Нежданов, керівник сервісу ДеМої, розповів HR-порталу, за ким із співробітників найчастіше стежать.

Водії-експедитори

Cпеціальний пристрій (gps-трекер) встановлюється в машину і посилає сигнал, сповіщаючи керівника про маршрут і швидкість прямування. Навіщо це треба?

Водії зливають бензин

Паливо крадуть так нахабно і в таких масштабах, що купівля сервісу іноді окупається вже в перший день. Через супутник можна простежити за маршрутом підозрілого працівника, виявити недостачу ПМЗ і "ліві рейси" або навпаки - виправдати невинного.

Машини ламаються і потрапляють в ДТП

Історії про безвісти зниклих далекобійників з'являються в новинах занадто часто. Краще вчасно дізнатися про НП, щоб зменшити можливі збитки - як людські, так і матеріальні.

Торгові представники

Багато компаній купують для своїх роз'їзних співробітників смартфони і встановлюють на них спеціальні програми. Такі разові вкладення економлять до двох годин робочого часу на день:

Завдання лунають онлайн

З ранку працівникам не треба витрачати час на дорогу в офіс. Завдання приходить на смартфон. Причому, одночасно всім працівникам. Можна вирушати по точках відразу з дому.

Швидкі звіти

Не так важко виконати завдання, як підготувати звіт про нього. Зі спеціальними додатками таке завдання виконується елементарно за кілька секунд. Час, адреси та відмітки про виконання збираються в одну таблицю автоматично.

Промоутери

Найчастіше промоутерами працюють школярки та студенти-першокурсники, яким глибоко начхати на концепції маркетингового просування. Додаток GPS-моніторингу для них - що поводок. Одного погляду на екран достатньо, щоб зрозуміти, чи стоять промоутери там, де належить, або п'ють каву в найближчій кав'ярні.

Сервіс-інженери та монтажники

Відключення інтернету або поламка обладнання доводить користувачів до нестями. Телефони служби техпідтримки розжарюються до білого кольору з одним і тим самим питанням: коли приїде майстер? За допомогою програми спецдодатка оператори швидко розуміють, де зараз знаходиться сервісна команда і легко знижують клієнтський негатив. Відволікати монтажників від роботи дзвінками не потрібно - маяк вказує місцезнаходження самостійно.

Джерело: http://www.hr-portal.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад