Пошук роботи через оголошення про вакансії в пресі

На ринку представлено досить багато спеціалізованих видань, які розміщують оголошення як від роботодавців, так і від кадрових агентств.
Щодня газети публікують кілька тисяч оголошень про вакансії. Тому сміливо можна сказати: в них можна знайти підходящу вакансію. Інше питання – як це робити правильно?
Звичайно, зосередьте свій пошук, використовуючи не одне, а кілька різних видань. Імовірно, ви відразу ж зрозумієте, на якому з них вам зупинити свій вибір надалі. Критерій один – число і різноманітність вакансій.
Почніть з розділу, де представлені вакансії за професією, яка вас цікавить, також ознайомтеся з рубриками, присвяченими суміжним спеціальностям.
Іноді роботодавець дає одне оголошення, що містить відразу кілька вакансій. Наприклад, в організацію одночасно потрібні головний бухгалтер, адміністратор комп’ютерної мережі, водій і прибиральниця. Розміщене таке оголошення в рубриці, яка відповідає першій в списку вакансії. У даному випадку – це головний бухгалтер, тому оголошення розмістять серед вакансій за професією бухгалтера.
Тож не слід обмежуватися тільки тією рубрикою, що відповідає вашій спеціальності, перегляньте все.
У першу чергу, треба бути готовим до того, що вас попросять надіслати резюме (особливо, якщо ви телефонуєте в кадрове агентство). Часто в оголошеннях телефон узагалі не вказується, дається факс або E-mail для відправлення резюме. Деякі роботодавці віддають перевагу анкетуванню по телефону. Будьте готові до того, що вас відразу попросять приїхати на співбесіду.
Як правило, оголошення представників мережевого маркетингу пропонують діяльність, пов’язану з просуванням на ринку товарів або послуг без надання місця в офісі. При цьому обіцяють високу оплату – але тільки у випадку успішної реалізації, тобто без гарантованого окладу. Конкретних вимог до професійних якостей кандидата в оголошеннях звичайно не пред’являють. Часто вакансії не називають взагалі або ховають за такими найменуваннями посад, як керівник, менеджер, агент та інші.
Навіть якщо вам здається, що з оголошення ви зрозуміли все, набравши номер роботодавця, насамперед, з’ясуйте зміст роботи. Якщо у відповідь почуєте фразу: “Приїжджайте – все розповімо”, або дають занадто неконкретні, розпливчасті формулювання, будьте готові працювати “на телефоні” або в мережевому маркетингу.
Виявивши підходяще оголошення, краще телефонувати відразу. Крім вас, завжди є ще десятки претендентів. Відправляйте резюме повторно (із вказівкою посади), якщо вам зустрілося оголошення, на яке ви висилали своє резюме раніше. Практика показує, що пошта іноді губиться, менеджери не завжди мають час заглянути в комп’ютерну базу даних.
У газетах можна не тільки подивитися оголошення про вакансії, але й:
розмістити своє резюме (оголошення про пошук роботи);
знайти інформацію щодо підвищення кваліфікації або перенавчання;
прочитати статті-консультації кваліфікованих експертів з питань пошуку роботи;
одержати різноманітну довідкову інформацію.
У багатьох виданнях існують спеціальні купони, заповнення яких дозволить вам чітко сформулювати ваше оголошення. Цей спосіб має свої переваги – подібні видання переглядають в агентствах, ними цікавляться служби персоналу фірм, іншими словами, ваше оголошення прочитає багато хто з ваших потенційних роботодавців.
В процесі пошуку виникне необхідність приймати дзвінки, тому тримайте поряд папір для нотаток та ручку, продумайте відповіді на питання, що найбільш часто зустрічаються, і ті питання, що вам необхідно з’ясувати в будь-якому випадку, аналізуйте кожну розмову, щоб при наступному дзвінку не повторювати вже зроблених помилок.
Успіху в пошуку роботи скоріше досягає той, хто вміє орієнтуватися в корисній інформації і вміло користуватися нею. Тож бажаємо успішного працевлаштування!

http://www.dcz.gov.ua/chk/control/uk/index

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад