Як можна зіпсувати репутацію на роботі

Всі ми робимо помилки, і лише деякі здатні ідеально виконувати свою роботу. Але що, якщо ви скоїли дійсно серйозну помилку? У деяких випадках ви ризикуєте не лише втратити довіру колег та керівництва, а й втратити роботу. Ось три основні помилки, які можуть серйозно зашкодити вашій репутації на роботі. За можливості варто їх уникати.
Привласнювати чужі заслуги.
Мабуть, ніщо не зробить вас більшою негідницею, ніж привласнювання чужих заслуг. Люди втрачали роботу і за менший. Кращий спосіб уникнути репутації крадія чужої слави - ​​уважно аналізувати причини успіху. У чому була особисто ваша заслуга? Чи дійсно результат залежав від вас або тільки частина його? Ніколи не варто перебільшувати - тільки наживете собі ворогів. Ще краще - не кричати направо і наліво про свої успіхи. Будьте стриманою, і нехай робота і результат говорять самі за себе.
Приховувати помилку.
Якщо ви зробили серйозну помилку, то, звичайно, можна видалити деякі листи, викинути пов'язані з нею документи, сидіти мовчки або говорити, що нічого про це не знаєте. Але це бомба уповільненої дії. І чим довше ви будете приховувати свій промах, тим серйозніше в підсумку будуть наслідки. Яка альтернатива? Зізнатися відразу. Чим раніше ви розповісте колегам або керівництву про те, що трапилося, тим більше у вас буде часу, щоб спробувати виправити ситуацію або вжити інших необхідних заходів. Ви зможете навіть попросити про допомогу. Але приховавши помилку, ви не будете мати ніяких шансів реабілітуватися коли правда відкриється, а вона обов'язково відкриється.
Зривати терміни.
Коли у вас невдалий день, і ви просто не в силах з чимось впоратися, наприклад, закінчити свою частину роботи вчасно - це одне. Ідеальних співробітників не буває, в залежності від обставин вас зрозуміють і пробачать, ймовірно, потім навіть не згадають про це. Але якщо ви зриваєте терміни постійно, то погана репутація вам забезпечена. Вам перестануть довіряти, з вами не захочуть працювати, а передбачити підсумок з таким ставленням неважко. Якщо ви вже зірвали кілька термінів, то не думайте, що такі помилки зійдуть вам з рук. Можливо, ви перевантажені роботою? Поговоріть про це з керівництвом, делегуйте завдання. Уважніше розподіляйте час, докладіть додаткових зусиль, робіть все, щоб низка невдач не перетворилася на ваш звичний стиль роботи. Ваші старання обов'язково будуть помічені, а колишні помилки незабаром забудуться.

www.my.goodhouse.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад