Якого керівника ви хотіли б собі? А ви є таким керівником?

Якого керівника ви хотіли б собі? А ви є таким керівником?

Щоб успішно розвивати бізнес, недостатньо виробляти хороший продукт. «Вираз: хороші продукти продають самі себе – це дурість, – каже Річард Денні. – Їх продають люди!» А щоб вони робили це добре, їх треба навчати й мотивувати. Це вже ваше завдання як керівника.
Ідеальний керівник – який він?
Він – мотивований, позитивний і цілеспрямований. Ідеальний керівник хвалить, коли його співробітник зробив щось добре. Ідеальний керівник не лає, коли була допущена помилка. Замість цього він ставить співробітникові правильні запитання: чого навчила його ця помилка, чому так сталося, що треба зробити, щоб більше не повторити її в майбутньому.
Чому йдуть співробітники?
Люди не йдуть із компаній, люди йдуть від людей. Причина невдоволення роботою переважно криється не в роботі, не в клієнтах, а у ставленні керівника. Люди звільняються з компанії, коли їх не цінують, коли вони почуваються непотрібними. Ваше завдання як керівника створити таку робочу атмосферу, в якій вашим співробітникам хотілося б працювати, в якій вони відчуватимуть, що їх цінують і поважають. Це одна із запорук успіху вашого бізнесу.
Чому не люблять неділю?
Нелюбов більшості людей до неділі з'явилася не просто так. Одну третину життя ми проводимо на роботі, одну третину ми спимо, одну третину ми відпочиваємо і насолоджуємося життям. Коли нам подобається наша робота, то й час відпочинку у нас минає на відмінно. А якщо похід на роботу представляється чимось жахливим, то й вихідний день перед робочим буде вже затьмареним. Про який ентузіазм співробітників можна говорити, коли їх навіть вихідні дні не радують?
Керівник-лідер кращий від керівника-менеджера
Лідерство надихає й мотивує, а менеджмент – це лише функція управління. Лідери вирощують людей: для них важлива їхня команда. Стати справжнім лідером і домогтися успіху неможливо поодинці. Чим сильніше команда, тим сильніший лідер, тому наймайте людей, які кращі за вас.
Не бійтеся робити те, що ви доручаєте робити іншим
Коли це необхідно, будь-який керівник має бути готовим виконати роботу, яку він зазвичай доручає своїм співробітникам. Наприклад, якщо виникли складнощі в продажах, стався якийсь форс-мажор, директор із продажу має почати продавати сам і надихати своїм прикладом.
Не ставтеся до своїх співробітників як до ворогів
Статистика показує, що 98% співробітників – це люди, які хочуть і роблять свою роботу старанно та з ентузіазмом, якщо є можливість. І тільки 2% готові ухилитися від виконання роботи за будь-якої нагоди. То навіщо ви створюєте такі правила й норми, наче всі ваші співробітники – це ваші вороги. Якщо вашій підлеглій дійсно потрібен один вихідний, щоб побувати на дитячому ранку, де виступає її син чи донька, дозвольте їй це, якщо є можливість. Люди працюватимуть із більшим ентузіазмом, коли до них ставляться з розумінням і повагою, а не коли створюють десяток непотрібних правил, що обмежують свободу.
Навіщо потрібен e-mail?
Пам'ятайте, e-mail – це лише зручний засіб комунікації. Це не інструмент для управління. Не плутайте ці речі! E-mail – це марнотратник часу. На вашу електронну пошту приходить безліч непотрібної інформації, теж саме стосується ваших співробітників. Ви вчите їх користуватися електронною поштою ефективно?
TWT vs. CCT
TWT розшифровується як total working time – загальний робочий час. CCT – це customer contact time – час, який ви проводите, спілкуючись із клієнтом. За статистикою CCT складає тільки 15% від загального робочого часу. Решта – це ваші зібрання, перегляд e-mail, кава-брейки. А при цьому варто пам'ятати, що зарплату вам платить саме ваш клієнт, а ви йому приділяєте так мало часу!
І на останок
Найголовніший у світі принцип управління – ви завжди отримаєте більше, якщо будете правильно винагороджувати і визнавати заслуги своєї команди.

http://hh.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад