Сім способів надихнути колектив

Сім способів надихнути колектив

Підприємці розуміють, що співробітники – це найцінніше, що має їхня компанія, і що саме завдяки їм можна досягти успіху. Мудрі керівники зосереджені на тому, щоб стимулювати колектив працювати більш продуктивно. Якщо постійно ставити співробітникам якісь ультиматуми і заганяти їх у певні рамки, то ви навряд чи зможете досягти чогось у довгостроковій перспективі. Робоча обстановка, яка здатна мотивувати, має найбільший потенціал.

 

1. Схвалення старань

Співробітників можна мотивувати багатьма речами, але найбажаніші для них похвала та визнання. Позитивно вплине на працівників, якщо ви оціните їхні старання і скажете про це в присутності багатьох людей із колективу. Таким чином, ви безумовно налаштуєте їх на напружену роботу і простимулюєте на досягнення результатів.

Позитивні моменти, так само, як і негативні, дуже заразні. Якщо керівник щодня буде дякувати і хвалити співробітника за роботу, то змусить людину віддаватися справі ще більше. Відповідно, якщо ваш співробітник прийде на зустріч із позитивним настроєм, то висока ймовірність, що вона пройде дуже успішно.

Члени команди, які відчувають, що їх цінують, будуть задоволені роботою і прагнутимуть до високих результатів.

2. Розраховувати на сильні сторони

Добре вивчіть своїх співробітників. Спостерігайте за ними та акцентуйте увагу на їхніх сильних сторонах. Коли ви вивчите, що і від кого можна очікувати, починайте розподіляти повноваження між співробітниками. Не забувайте вказувати на те, що кожен із них є важливою складовою команди.

Людина, цінність якої визнають, завжди буде прагнути працювати на користь команди.

3. Баланс негативних емоцій

Люди схильні зациклюватися на негативних моментах. Мозок більш ретельно обробляє негативні думки. Часто керівники можуть зациклюватися на цьому і своєю поведінкою підривати командний дух.

Намагайтеся бути емоційно стійкими, особливо, коли перебуваєте в стресовій ситуації. Акцентуйте увагу на потенціалі команди. Замість критики побільше хваліть.

4. Заохочуйте вміння адаптуватися

Дуже добре, коли ваша команда в складних ситуаціях не губиться, а навпаки зібрано намагається віднайти рішення. Якщо ви сумніваєтеся, як вчинити, не бійтеся вислухати думки щодо ситуації співробітників, адже вони можуть запропонувати ідеальне рішення. Особливо вдалим є групове мислення, коли люди обговорюють проблему і кожен висловлює свій варіант її вирішення. Ви можете отримати абсолютно несподіваний варіант, який виявиться дуже ефективним.

Прислухаючись до людей, які безпосередньо причетні до справи, ви стаєте гнучкішими й імовірність успіху зростає в рази.

5. Фокусування на успіхові сьогодні

Мотивація колективу може знижуватися, коли лідери зосереджені на довгостроковій перспективі. Вони не сприймають співробітників, у них є тільки мета і небажання знати, яким шляхом її можна досягти. Щоб підтримувати командний дух, варто заохочувати досягнення, які на крок наближають до кінцевого результату. Такі дії допоможуть підтримувати енергійність і позитивний настрій.

Маленькі нагороди необхідні, щоб мета не втрачала своєї значимості в очах колективу.

6. Підтримка співробітників

Керівникам слід підтримувати співробітників, щоб вони не втрачали впевненості у своїх силах. Варто більше вказувати на досягнення, а не на недоліки. Ваша команда має розуміти, що вона вам потрібна. Якщо ж виникають якісь сумніви щодо того, наскільки добре співробітники справляються з роботою, краще відразу вирішити це питання. Тільки не поспішайте нікого критикувати, для початку просто поговоріть із працівниками. Намагайтеся мотивувати кожну людину індивідуально.

7. Дотримуйте обіцянок

Створення сприятливих умов роботи здійснюється шляхом заохочень, визнання і, основне, воно засноване на довірі. Якщо ви пообіцяєте співробітникам нагороду за виконану роботу, дотримуйте обіцянок. Це може бути щось незначне, але це буде доказ того, що для вас важливі люди, з якими ви працюєте.

 

http://ubr.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад