Для більшості компаній 14 лютого є звичайним днем

Найбільш часто любов до колег проявляється у вигляді допомоги в робочих питаннях, в компліментах і добрих словах, в моральній підтримці. Такими є дані опитування порталу HeadHunter Україна.
За даними опитування hh.ua, для більшості компаній 14 лютого є звичайним днем. Тільки в кожному десятому офісі цій даті надають особливого значення. І лише двом зі ста опитаних подобається відзначати цей день у колі колег. Як правило, "білі комірці" обмежуються усними привітаннями. У 7% випадків відправляють електронні листи з привітаннями або підписують "валентинки", в 4% на честь Дня закоханих пригощають один одного солодощами або роблять сюрпризи. І тільки в двох зі ста компаній організовують святкову вечірку.
Однак більшість, а саме 79% "білих комірців", симпатизують колегам і схильні проявляти свої теплі почуття незалежно від червоних дат у календарі. У більшості випадків офісні співробітники надають нематеріальну допомогу і підтримку. 64% готові допомогти товаришам по службі в робочих питаннях, кожен другий не скупиться на добрі слова і може підставити плече у важку хвилину. Трохи менше половини приносить в офіс частування. А третина підтримує дружні стосунки з колегами поза робочим часом. Кожен п'ятий на честь свят дарує товаришам по службі подарунки, а 7% офісних співробітників не потрібен привід, щоб піднести подарунок.
Цікаво, що тема кохання актуальна не тільки для офісних працівників. І роботодавці, і претенденти вважають доречним згадувати про теплі почуття в описі вакансій і в резюме.
У період кризи та оптимізації витрат роботодавці все частіше віддають перевагу захопленим роботою претендентам. Вважається, що набагато вищу ефективність показує той співробітник, який любить свою справу, а не виконує роботу механічно. Тому в описі вакансій досить часто зустрічаються фрази "любити свою роботу", "любити та поважати клієнтів", "любити свою справу, як любимо її ми".
Шукачі також пишуть про любов до роботи, при цьому акцентуючи увагу на важливих для їхньої професії якостях. Приміром, IT-фахівці не забувають згадати про любов до програмування, викладачі - про любов до дітей, люди, чия діяльність пов'язана з аналітикою, - про любов до цифр. Також претенденти пишуть про любов до тварин, подорожам, мистецтва, творчості та читання. Знаходяться й патріотично налаштовані кандидати, які пишуть, що люблять свою країну.
Дані були отримані в результаті опитувань, проведених Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в жовтні-листопаді 2014 року. А також в результаті аналізу бази даних вакансій і резюме Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна в січні 2015 року.

www.ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад